Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Πάνος Κιάμος: «Έκλαιγα επειδή ο πρώτος μου δίσκος δεν παίχτηκε από τα ραδιόφωνα»

Ο Πάνος Κιάμος έχει πολλές επιτυχίες στην καριέρα του.
Ωστόσο, η πορεία του μέχρι σήμερα δεν ήταν εύκολη. «Λύγισα πολλές φορές. Είμαι άνθρωπος, ξεσπάω και κλαίω. Δεν είμαι  από εκείνους που χαρακτηρίζουν αδύναμο έναν άντρα που κλαίει. Αντίθετα θεωρώ ότι το ξέσπασμα είναι μια ανάγκη», δήλωσε στο Εγώ ο Πάνος Κιάμος και συνέχισε για ποιους λόγος έχει ξεσπάσει. «Για την αβεβαιότητα, τον φόβο, την απόρριψη. Ο πρώτος μου δίσκος δεν παίχτηκε στα ραδιόφωνα. Άλλαζα κάθε λεπτό τις συχνότητες μήπως πετύχω τα τραγούδια μου. Με στεναχώρησε. Έκλαιγα λέγοντας στον εαυτό μου ‘’δεν έπρεπε να κάνεις αυτό το βήμα’’».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.