Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Οικονομόπουλος: «Μίλησα με τους δικηγόρους, μου είπαν τι να κάνω και... ο θεός θα τον κρίνει»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος μιλά για την προσωπική του ζωή, τα αναληθή δημοσιεύματα και την νομική οδό που θα ακολουθήσει!
Ο τραγουδιστής μίλησε στην κάμερα του «Πρωινού»: «Αυτή τη στιγμή είμαι καλά και μου αρέσει που έχω άνθρωπο που με νοιάζεται». Μάλιστα, δεν δίστασε να μιλήσει και για τα αναληθή δημοσιεύματα που αφορούσαν την προσωπική του ζωή: «Ό,τι έγινε έγινε! Είμαι άνθρωπος που συγχωρώ όλους τους ανθρώπους για τα λάθη που κάνουν... Αυτό που συνέβη ήταν πάρα πολύ άσχημο... Είμαι ένα άλλο πράγμα από αυτό που είπαν και πήρα την πρωτοβουλία να μιλήσω με τους δικηγόρους, μου είπαν τι να κάνω και ο θεός θα τον κρίνει (τον δημοσιογράφο που έγραψε το σχετικό άρθρο)» και τόνισε ότι θύμωσε πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.