Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Πάολα: «Δεν με έχει παρατήσει άντρας»

Η Πάολα μίλησε για όλα και μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει άντρας που να την έχει παρατήσει.
Η τραγουδίστρια μίλησε στο Πρώτο Θέμα και αναφέρθηκε στα αρνητικά δημοσιεύματα και τον πόλεμο που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας της: «Πολλοί ήταν προκατειλημμένοι απέναντί μου, ίσως επειδή ήμουν κάτι διαφορετικό. Έλεγαν για τη σέξι εμφάνισή μου ενώ όλες ντύνοντας ανάλογα, για το ρεπερτόριό μου, που δεν ήταν καν δικό μου. Ήμουν 18 ετών και ήταν σκληρό για μένα, αλλά δεν έκλαψα ποτέ».  Για τον έρωτα, τις ακρότητές του και την απιστία είπε: «Είμαι πολύ ερωτευμένη και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς έρωτα. (Είμαι) ακραία και τον ζω στο κόκκινο. Μου έχει τύχει να τσαλακωθώ για άντρα αλλά αυτός είχε τσαλακωθεί περισσότερο. Το ζήσαμε μαζί... Δεν μου έχει τύχει να κλάψω γιατί ακόμα δεν μου έχει τύχει να με παρατήσει άντρας. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το χειρότερό μου. Είμαι ανασφαλής και θέλω να έχε τον άνθρωπό μου να μού δίνει αγάπη. Αν με αφήσει, πιστεύωο ότι τότε πραγματικά θα τσαλακωθώ. Αλλά κλαίω αν με μαλώσει... Στη ζωή έχω μάθει να μην είμαι απόλυτη γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει. Αν η αγάπη που έχεις για τον σύντροφο σου είναι μεγάλη, μπορεί να κάνεις και πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.