Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Μαριάντα Πιερίδη: «Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση»

Η Μαριάντα Πιερίδη έχει αντιμετωπίσει διάφορες δυσκολίες μέχρι να καταφέρει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.
Η τραγουδίστρια μίλησε στο Εγώ και αποκάλυψε ότι έχει δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση. «Ουκ ολίγες φορές. Σε όλους έχει συμβεί ν’ ακούσουν κουβέντες που τους έχουν πικράνει. Πριν κάνω δισκογραφία, εμφανιζόμουν σε ένα πολύ μεγάλο νυχτερινό κέντρο με έναν πολύ αξιόλογο καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή ήρθε στο καμαρίνι μου ο διευθυντής μιας δισκογραφικής εταιρείας και μου δήλωσε ανοιχτά της προθέσεις του. Όταν του εξήγησα πως είμαι αλλού, μου είπε ότι δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω δισκογραφία. Ευτυχώς, λίγα χρόνια αργότερα έκανα την πρώτη μου δουλειά».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.