Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Νίκος Βέρτης: «Ήμουν και είμαι αισιόδοξος»

«Εγώ δεν θέλω λεφτά στη ζωή μου για να είμαι ευτυχισμένος», εξομολογείται ο Νίκος Βέρτης σε πρόσφατη συνέντευξη του σχολιάζοντας την σημερινή κατάσταση, δεδομένης της οικονομικής κρίσης!
«Γνώρισα κόσμο με μεγάλη οικονομική επιφάνεια που ζει διαρκώς με φόβο και άγχος, και κατάλαβα πως είναι ένα είδος τιμωρίας για να συνειδητοποιήσουμε πως τα λεφτά δεν είναι όλη μας η ζωή. Υπάρχουν οικογένειες που πραγματικά ζορίζονται. Κι εγώ στο παρελθόν πέρασα δύσκολα, αλλά ποτέ δεν το έβαλα κάτω. Δεν θυμάμαι ποτέ τον εαυτό μου να πέφτει ψυχολογικά γιατί δεν είχα χρήματα. Ήμουν και είμαι αισιόδοξος», λέει στο tv Έθνος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.