Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Στέλιος Ρόκκος: «Θέλω να ζω στην ησυχία μου, με τα ζώα μου και να έρχομαι στην Αθήνα για τη δουλειά μου»

Ο Στέλιος Ρόκκος λατρεύει την Λήμνο και θέλει να επισκέφτεται την Αθήνα να κάνει την δουλειά του και να επιστρέφει στον αγαπημένο του τόπο!
«Δεν πάω από εδώ στη Λήμνο, από τη Λήμνο έρχομαι εδώ... Λένε ότι είμαι πάρα πολύ εκκεντρικός και ιδιαίτερος άνθρωπος. Όχι, εσείς είστε, εγώ είμαι φυσιολογικός, που θέλω να ζω στην ησυχία μου, με τα ζώα μου και να έρχομαι να κάνω τη δουλειά που κάνω και να ξαναφεύγω. Εσείς ζείτε μέσα στην τρέλα... Είναι το σπίτι μου, η μάνα μου, τα παιδικά μου χρόνια, οι φίλοι μου. Μένω εκεί και δουλεύω εδώ. Τρελαίνομαι άμα μου πάρεις τα συγκεκριμένα μέρη της Λήμνου, άμα μου πάρεις αυτά μου παίρνεις το μισό εαυτό μου. Αν μου βγάλεις το βαρκάρη από μέσα μου, έβγαλες τον Ρόκκο» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό You.
Εκεί θα ζήσει για πάντα; O ίδιος είπε: «Πού θα ζήσω, δηλαδή; Στη Γλυφάδα;».
Το '95 παραλίγο να χάσει τη ζωή του. Πήρε φωτιά ολόκληρος. Αλλά και το σημάδι που έχει στο πλάι στο στόμα του είναι από άλλο ατύχημα... Δεν προσέχει τον εαυτό του;
«Ρε παιδί μου, έτσι είναι η ζωή. Προσέχω τον εαυτό μου αλλά θέλω να είμαι και στην τσίτα, να υπάρχει και λίγη αδρεναλίνη» απαντά ο Στέλιος Ρόκκος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.