Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν παρουσιάζομαι σαν κάτι άλλο για να κερδίσω μερικά στιγμιότυπα παραπάνω»

Λάθη στην σχέση του με τα ΜΜΕ έχει κάνει ο Νίκος Οικονομόπουλος;
«Θεωρώ πως όχι. Είμαι ένας άνθρωπος που επιλέγει να βγαίνει στα ΜΜΕ και να μιλάει για την δουλειά του. Και σε αυτή την διαδικασία είμαι ο εαυτός μου. Δεν παρουσιάζομαι σαν κάτι άλλο, με σκοπό να κερδίσω μερικά στιγμιότυπα παραπάνω» τόνισε στο περιοδικό Τηλεθεατής. Οι τραγουδιστές πρέπει να μιλούν για θέματα εκτός από την δουλειά τους όπως η πολιτική; «Θα πω την δική μου στάση. Εγώ μιλώ για την δουλειά μου και θα μιλήσω για κάτι διαφορετικό μόνο αν το ξέρω καλά. Αν με ρωτήσουν για κάτι το οποίο δεν το ξέρω δεν θα μιλήσω».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.