Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Γιάννης Σπανός: «Δεν έχω βγάλει χρήματα γιατί δεν έχω κάνει χρυσό δίσκο αμέσως»

Πενήντα δυο χρόνια στη μουσική και συνεργασίες με τους σημαντικότερους Έλληνες ερμηνευτές έχει ο Γιάννης Σπανός. Έβγαλε χρήματα, είναι ικανοποιημένος;
"Δεν έχω βγάλει χρήματα, γιατί απλούστατα, δεν έχω κάνει χρυσό δίσκο αμέσως μετά την κυκλοφορία του. Τα δικά μου τραγούδια ακούγονται σε βάθος δεκαετιών. Άλλοι συνθέτες έχουν σπίτια με πισίνες, γιατί έκαναν αμέσως χρυσό δίσκο. Αλλά ευτυχώς δεν ζηλεύω κανέναν" λέει στο περιοδικό ΕΓΩ!
Και τονίζει: "Έχω ζήσει στιγμές ευτυχίας και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ζω την κάθε μέρα μου ουσιαστικά. Τώρα για παράδειγμα μαθαίνω εκτός από ρωσικά, αραβικά και αιγυπτιακά. Έχω πάρα πολλά χόμπι"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.