Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Ο Χρήστος Χολίδης παραδέχεται: «Έχω μια σχέση, αλλά είναι στο εξωτερικό»

Σελίδα στη ζωή του γύρισε ο Χρήστος Χολίδης μετά τη σχέση και τον χωρισμό με τη Δούκισσα Νομικού. Ή μήπως όχι;
Όταν ερωτάται αν αυτόν τον καιρό είναι ερωτευμένος, ο ίδιος απαντά με χιούμορ: «Έχω μια σχέση, αλλά είναι στο εξωτερικό. Το όνομά της ξεκινάει από Ρι- και τελειώνει σε -άνα». Είναι δυνατόν να τα έχει με τη διάσημη τραγουδίστρια; Ο ίδιος βάζει τα πράγματα στη θέση τους μιλώντας για την προσωπική του ζωή στο people: «Έχω απογειωθεί! Πέρα από την πλάκα, είμαι μια χαρά. Έχω τους φίλους μου, τις δουλειές μου. Έχω βγάλει το τραγούδι "Έπαθα και έμαθα", ενώ το επόμενο τραγούδι βρίσκεται στα σκαριά και θα είναι πρόταση! Πριν το Πάσχα πιστεύω ότι θα κυκλοφορήσει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.