Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: Η σοκαριστική του εμπειρία με… MILF

Είναι αλήθεια ότι του την έχει «πέσει» εν ψυχρώ κάποια MILF;
«Αλήθεια (γέλια)» απάντησε στο Playboy. Πώς έγινε; «Το περιστατικό μου συνέβη πριν από δυο χρόνια. Μετά την πρώτη μου εμφάνιση λοιπόν ήρθαν στο καμαρίνι μου δυο κυρίες άνω των 40 ετών . Ήταν αρκετά μεθυσμένες, ειδικά η μια η οποία με το που μπήκε όρμηξε καταπάνω μου. Άρχισε να με φιλάει, να με αγκαλιάζει. Προσπάθησα να την απωθήσω, να το ρίξω λίγο στο χαβαλέ, τίποτα. Δεν καταλάβαινε. Η άλλη είχε κάτσει πιο πίσω και κοίταζε. Μου έλεγε: «Σε θέλω τώρα». Στράφηκα προς το μέρος της άλλης και της είπα: «Σας παρακαλώ, εσάς τι σας είναι η κυρία; Κάντε κάτι». Και τότε μου είπε: «Άμα σου πω ποια είμαι… Αυτή που βλέπεις είναι η γυναίκα του αδερφού μου.» Η γυναίκα είχε έρθει με την κουνιάδα της στο καμαρίνι και μου την έπεφτε. Ε, τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να φωνάξω κάποιον για να λήξει το θέμα. Αυτή βγαίνοντας φώναζε: «Το βράδυ θα κοιμηθούμε μαζί. Το ακούς;» Εντάξει. Φρίκαρα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.