Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Θέλω η χρονιά που έρχεται να μου φέρει ένα νέο έρωτα»

Θέλει η χρονιά που έρχεται να της φέρει ένα νέο έρωτα;
«Εννοείται πως το θέλω. Ο έρωτας είναι τόσο πηγαίο, τόσο ζωτικό συναίσθημα. Χωρίς έρωτα, δεν λειτουργώ, δεν ζω», απαντά η Νατάσα Θεοδωρίδου στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει: «Μου αρέσει η συντροφικότητα, αλλά επειδή ζω με τα παιδιά μου, δεν μπορεί -εκ των πραγμάτων- να μένει και κάποιος άλλος μαζί μας. Όταν χώρισα από τον Ανδρέα, πήρα την απόφαση να μην μπει άλλος άντρας στο σπίτι μου. Έτσι και έγινε. Είναι μια απόφαση πολύ συνειδητή και την τήρησα τα τελευταία 8 χρόνια. Είxα σύντροφο, αλλά δεν συζούσαμε», αποκαλύπτει και καταλήγει: «Τον τρίτο γάμο δεν τον σκέφτομαι ακόμη. Η ζωή μου είναι τόσο ωραία στο σπίτι μου, που δεν θα χαλούσα εύκολα αυτή την ισορροπία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.