Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Σαμπάνης: «Αυτή την περίοδο ο έρωτας δεν περνάει ούτε σαν σκέψη από το μυαλό μου»


Αυτή την περίοδο ο Γιώργος Σαμπάνης το έχει ρίξει στην δουλειά.
Ο τραγουδιστής και συνθέτης εκτός από τις εμφανίσεις του στο Acroέχει να ετοιμάσει και το νέο του άλμπουμ. «Οπότε, ο έρωτας δεν περνάει ούτε ως σκέψη από το μυαλό μου. Ωστόσο, δεν θα έλεγα «όχι» σε έναν καινούργιο έρωτα. Είμαι αρκετό καιρό μόνος μου και έχω αρχίσει να βαριέμαι. Αλλά δεν το κυνηγάω κιόλας», δήλωσε στο Οκ και αποκάλυψε ότι ο έρωτας δεν είναι η μόνη κινητήριος δύναμη για να εμπνευστεί και να γράψει τραγούδι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.