Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ελένη Πέτα: Γιατί σταμάτησε τις εμφανίσεις;

Γιατί σταμάτησε τις εμφανίσεις η Ελένη Πέτα;
«Τότε εμφανιζόμουν στο θέατρο «Αργώ» χωρίς μικρόφωνο, κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, απ' όπου αποφάσισα να αποχωρήσω όταν βρισκόμουν στον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης μου. Πήρα την απόφαση να απέχω για δύο χρόνια από το τραγούδι και τις ζωντανές εμφανίσεις γιατί ήθελα να βρίσκομαι δίπλα στο παιδί μου, να το μεγαλώσω εγώ» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
- ∆εν ήταν όμως κακό timing, λόγω της κρίσης;
Ηταν καλύτερα που σταμάτησα γιατί τότε ήταν η πρώτη μεγάλη κρίση για το καλλιτεχνικό στερέωμα και αν επιχειρούσα κάτι, θα ήταν μάλλον μέτριο. Εξάλλου, δεν έχω το άγχος να είμαι μέσα στα πράγματα και αν παρακολουθήσετε την καλλιτεχνική μου πορεία, θα διαπιστώσετε ότι πάντα υπήρχαν διαστήματα χωρίς ζωντανές εμφανίσεις και δισκογραφία.
- Εγινες σύντομα αναγνωρίσιμη και παρότι έβγαζες αρκετά χρήματα αποφάσισες να εγκαταλείψεις νωρίς τα μεγάλα σχήματα. Γιατί το έκανες;
Αυτό που ήθελα πάντα να έχω είναι μια αξιοπρεπή ποιότητα ζωής. Ουδέποτε έδωσα προτεραιότητα στα χρήματα, στα σπίτια, στα λούσα, στα ταξίδια στο εξωτερικό και τα ακριβά αυτοκίνητα. ∆εν υπήρχε περίπτωση να βγαίνω και να τραγουδάω αρλούμπες για να τα αποκτήσω. ∆υστυχώς, η εποχή που βγήκα εγώ ήταν η εποχή της καλλιτεχνικής φτήνιας, με πολλές τραγουδίστριες να δίνουν βάση στο τι θα φορέσουν και όχι στο τι θα ερμηνεύσουν.
- Εσύ δεν έδινες βάση στην εμφάνιση;
Φυσικά και έδινα, αλλά όχι στην πρόστυχη και την προκλητική. Ποτέ δεν μου άρεσε να προβάλλω το πρόσωπο και το σώμα μου και ποτέ δεν πίστεψα ότι η ομορφιά μιας γυναίκας βγαίνει μέσα από τους κοιλιακούς, τα μπράτσα και τα γυμνά πόδι




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.