Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Το ξέσπασμα του Πλούταρχου: «Σας παρακαλώ, αφήστε με έξω από πολιτικά παιχνίδια»

Ο Γιάννης Πλούταρχος έχει δείξει μέσα από τις συνεντεύξεις ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα της κρίσης. Του έχει περάσει από το νου να γίνει πιο ενεργός πολιτικά;
«Μου αρκεί που είμαι ενεργός κοινωνικά.» Ένιωσε ότι παρερμηνεύτηκαν πέρυσι τα σχόλιά του για τη Χρυσή Αυγή; «Απόλυτα. Μετά από αυτήν εδώ τη συνέντευξη εσείς διαπιστώσατε κάτι τέτοιο; Σας παρακαλώ, αφήστε με έξω από πολιτικά παιχνίδια και πολιτικές σκοπιμότητες» τόνισε στο Hello. Θεωρεί ότι τα τελευταία χρόνια κάποια μερίδα δημοσιογράφων τον περίμενε στη γωνία; «Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που έχω μάθει μέσα από τη δουλειά μου είναι ότι δεν γίνεται να είμαι αρεστός σε όλους. Όπως εγώ γνωρίζω ποια είναι τα καλά παιδιά στο χώρο μου και ποια όχι, έτσι κι εσείς ξέρετε ποιοι είναι οι καλοί και αντικειμενικοί δημοσιογράφοι που κάνουν αμερόληπτα τη δουλειά τους και ποιοι το αντίθετο, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα. Άλλωστε πρέπει να δεχτούμε ότι ζούσε σε κοινωνία ανθρώπων και όχι αγίων.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.