Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν το αποδέχομαι το ψέμα»

Για το ψέμα, τον θυμό αλλά και τα ανυπόστατα δημοσιεύματα σχετικά με την προσωπική της ζωή, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Νατάσα Θεοδωρίδου.
«Θυμώνω όταν μιλά κάποιος για μένα με αγένεια, χωρίς καν να με ξέρει. Θυμώνω σπάνια, αλλά όταν συμβαίνει, κανείς δεν θέλει να είναι δίπλα μου! Δεν φωνάζω, αλλά δεν μου μιλά κανείς». Τα ψέματα την θυμώνουν; «Δεν το αποδέχομαι το ψέμα, αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να το ελέγξεις ούτε και να το προλάβεις. Γι' αυτό αποφάσισα να το βάζω στην άκρη, για να μην ταλαιπωρούμαι». Όσο για τα ψευδή δημοσιεύματα που αφορούσαν την προσωπική της ζωή; «Δεν απάντησα ποτέ στο διάστημα των 17 χρόνων που βρίσκομαι στο χώρο, ακόμα και όταν η ζωή μου περνούσε από δύσκολα μονοπάτια», λέει στο περιοδικό Εγώ ενώ
αποκαλύπτει πώς κατάφερε να φτιάξες μια ασπίδα προστασίας ώστε να μένει ανεπηρέαστη; «Μόνο με υπομονή. Λόγω χαρακτήρα, έχω «χτίσει» ένα μηχανισμό άμυνας ώστε να μη θεωρώ τα προβλήματά μου εμπόδια. Στεναχωριέμαι, νευριάζω, αναρωτιέμαι και καμιά φορά «Μα πώς μπορούν να τα γράφουν όλα αυτά και να κοιμούνται ήσυχα το βράδυ;» Υπάρχουν σίγουρα άνθρωποι που με έχουν κακολογήσει και, αν τους δω στο δρόμο, δεν πρόκειται να τους μιλήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.