Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Θάνος Πετρέλης: «Είμαι υπέρ της κλασικής οικογένειας»

Ήταν πάντα σκοπός του Θάνου Πετρέλη να δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια;
«Πάντα το σκεφτόμουν γιατί μεγάλωσα μέσα σε μια ζεστή οικογένεια. Είμαι υπέρ της κλασικής οικογένειας, που ο πατέρας είναι ο αρχηγός της και η μητέρα είναι στο σπίτι με τα παιδιά, να τα μεγαλώσει και να διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους. Πάντα στο μυαλό μου είχε τον συγκεκριμένο θεσμό ως προτεραιότητα μου επειδή μου άρεσαν πάρα πολύ τα παιδιά», λέει ο τραγουδιστής στο περιοδικό hello και καταλήγει: «Τρελαίνομαι με τα παιδιά και θέλω να τους κάνω όλα τα χατίρια. Όσα πρέπει δηλαδή γιατί πρέπει να μάθουν ότι υπάρχει και το όχι, δεν πρέπει, δεν μπορώ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.