Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μύρωνας Στρατής: «Έχω γνωρίσει καλλιτέχνη που με απογοήτευσε η προσωπικότητα του»

Είναι οι άνθρωποι του επαγγέλματος, όπως τους είχε φανταστεί ο Μύρωνας Στρατής;
«Η εμπειρία μου, μου έδειξε ότι πολλοί καλλιτέχνες σε προσωπικό επίπεδο είναι πολύ διαφορετικοί από αυτό που παρουσιάζουν», λέει στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει: «Έχω γνωρίσει κάποιον που με απογοήτευσε με την προσωπικότητα του, θα προτιμούσα να τον ήξερα μέσα από τους δίσκους του». Όσο για το είναι αυτό που μπορεί να τον στεναχωρήσει; «Σε όλους τους καλλιτέχνες έχει συμβεί να κάνουν κάποιες εμφανίσεις οι οποίες δεν συγκέντρωσαν τον αναμενόμενο κόσμο. Αυτό είναι σκληρό», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.