Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Πάολα: «Είμαι αντισυστημική γιατί εμένα δεν μου ταιριάζει το σύστημα»

Η Πάολα είναι παιδί εκτός συστήματος. Πώς τα κατάφερε;
«Είμαι αντισυστημική γιατί εμένα δεν μου ταιριάζει το σύστημα. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι που κάνουν αυτή τη δουλειά και παίζουν με το σύστημα καταπιέζονται. Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό στον εαυτό μου. Γνωρίζω ότι όταν είσαι εκεί μέσα χρειάζεται δυνατό στομάχι, σε κάνουν μπάλα, σε εκτοξεύουν και ταυτόχρονα σε κατεβάζουν σαν ένα μπαλόνι από ήλιον. Και διερωτώμαι πώς μπορούν να το κάνουν αυτό στον εαυτό τους. Καλό είναι να λειτουργεί μια ολόκληρη βιομηχανία από πίσω σου, αλλά ταυτόχρονα είναι κακό γιατί δημιουργείς πρόβλημα στην ψυχή  σου. Αν είναι να χάσω την ψυχή μου για να κερδίσω δόξα, να μου λείπει. Θεωρώ ότι αυτοί οι άνθρωποι ήθελαν τη δόξα αλλά δεν ήξεραν το κόστος» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Όταν ξεκινούσε την καριέρα της, την πολέμησαν με διάφορα αρνητικά δημοσιεύματα. «Πολλοί ήταν προκατειλημμένοι απέναντί μου, ίσως επειδή ήμουν κάτι διαφορετικό. Έλεγαν για τη σέξι εμφάνισή μου, ενώ όλες ντύνονταν ανάλογα, και για το ρεπερτόριό μου, που δεν ήταν καν δικό μου. Ήμουν 18 ετών και ήταν σκληρό για μένα, αλλά δεν έκλαψα ποτέ. Κάποιες φορές  προβληματιζόμουν, στεναχωριόμουν για λίγα λεπτά, αλλά στη συνέχεια με έπιανε η αντίδραση κι αδιαφορούσα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.