Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Πάολα: «Με έχουν εκμεταλλευτεί»

 Υπήρξε κάποια εποχή που να είχε σκοτεινιάσει η Πάολα;
«Αντίκρισες ποτέ κάποια πτυχή του χαρακτήρα σου που σε έκανε να τρομάξεις;  Ακόμα δεν έχω ζήσει κάποια σκοτεινή περίοδο κι αυτό που μ' έχει κάνει να τρομάξω δεν είναι κάποια σκοτεινή πλευρά μου αλλά η ευαισθησία μου. Το κακό -ή το καλό- είναι πως όσο μεγαλώνω γίνομαι ακόμα πιο ευαίσθητη. Αλλά μου αρέσει, θαυμάζω τον εαυτό μου γι' αυτό και δεν το αλλάζω με τίποτα» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Η ευαισθησία της, την έχει κάνει να πέσει θύμα εκμετάλλευσης; «Πιστεύω ότι αν δεν θέλεις να σε εκμεταλλευτούν, δεν συμβαίνει. Ναι, με έχουν εκμεταλλευτεί αλλά εν μέρει έχει γίνει εν γνώσει μου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.