Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Πλούταρχος: «Αλίμονό μου αν πίστευα ότι τα έχω κάνει όλα»

Ο Γιάννης Πλούταρχος έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του.
Ωστόσο, παραμένει ήπιων τόνων και θεωρεί πως έχει ακόμα δρόμο μπροστά του. «Αλίμονό μου αν πίστευα ότι τα έχω κάνει όλα. Πρώτον, αυτό θα ήταν μεγάλο ψέμα και υπερβολή και δεύτερον, θα ήταν απίστευτα εγωιστικό και τρίτον θα ήταν σαν να τελείωνε ο δρόμος, αυτή η διαδρομή. Αν με έχει καλά ο Θεός, πιστεύω πως έχω να κάνω ακόμα πολλά σπουδαία πράγματα. Αρκεί και η φωνή μου να είναι καλά. Σε λίγο καιρό έρχεται ένας πολύ σπουδαίος δίσκος με υπέροχες συνεργασίες. Έχω την αίσθηση πως αυτή τη στιγμή έχω ωριμάσει τόσο ώστε να δώσω διαφορετικά πράγματα στον κόσμο που με ακολουθεί», δήλωσε στη real ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Ξέρω τι θέλω και προχωράω σε αυτή τη διαδρομή μαθαίνοντας συνεχώς πράγματα και διαμορφώνομαι ανάλογα. Εξελίσσομαι».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.