Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ελένη Πέτα: «Έχασα πάρα πολλά χρήματα»

Έχασε χρήματα η Ελένη Πέτα;
«Πάρα πολλά, διότι όταν αποφάσισα ότι δεν μου ταιριάζουν τα μεγάλα music halls, έτυχε να μου γίνουν κάποιες προτάσεις με πολύ καλές απολαβές. Ωστόσο είπα «όχι» διότι ένιωθα πολύ άβολα να τραγουδάω σε χώρους όπου πετούσαν λουλούδια και έτρωγαν. ∆ούλεψα υπό αυτές τις συνθήκες για οκτώ χρόνια και δεν ήθελα άλλο. Μου αρέσει να βρίσκομαι σε μια σκηνή όπου ο κόσμος έρχεται για να με ακούσει και να πιει το ποτό του. Επίσης, δεν με ενδιέφερε να ακολουθήσω το star system ούτε να προβάλω την προσωπική μου ζωή, το παιδί μου και τον σύντροφό μου. Ξέρετε πόσο ευτυχισμένη είμαι που μπορώ και κυκλοφορώ με το μετρό; Αν είχα διαλέξει το άλλο μονοπάτι, θα έπρεπε να κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο και να είμαι μέσα στην κίνηση. Το όνομά μου το γνωρίζουν αρκετοί, όχι όμως και το πρόσωπό μου - κι αυτό μου αρέσει πολύ’ τόνισε στο Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.