Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Νίνο: «Έψαχνα να βρω τον εαυτό μου και έκανα όποια τρέλα μου κατέβαινε για πολύ καιρό»

Πόσο μεγάλη αλλαγή είναι για κάποιον που άλλαζε τα σπίτια σαν τα πουκάμισα να βρεθεί ξαφνικά οικογενειάρχης;
O Νίνο απαντά σε πρόσφατη συνέντευξη του στο People: «Έψαχνα να βρω τον εαυτό μου και έκανα όποια τρέλα μου κατέβαινε για πολύ καιρό. Τελικά κατάλαβα πως τον είχα βρει από πάρα πολύ μικρός, απλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει και συνέχιζα να τον αναζητώ. Έψαχνα για κάτι το οποίο το είχα» παραδέχεται και καταλήγει: «Αν είσαι αληθινός καλλιτέχνης και όχι businessman, που δεν είμαι καθόλου, σε ενδιαφέρει μόνο η υστεροφημία σου. Η ιστορία που έχουν αφήσει όσοι έχουν φύγει από εδώ είναι πολύ ζηλευτή από αυτούς που ζούνε. Ο λόγος που ψάχνω τραγούδια, που ψάχνω στίχους, είναι για το τι θα αφήσω πίσω μου. Θέλω να αφήσω κάτι, ένα στίγμα πως ήμουν εδώ και αγάπησα τη μουσική με πάθος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.