Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Ησαΐας Ματιάμπα: «Έχω γίνει χαλί να με πατήσουν και δεν το μετανιώνω»

Πολλές φορές ο Ησαΐας Ματιάμπα έχει απασχολήσει τα Μέσα για την προσωπική του ζωή. Είναι κάτι που επιδιώκει ή απλά τυχαίνει;
«δεν θεωρώ πως απασχολώ τα media με την προσωπική μου ζωή. Σίγουρα είναι κάτι που δεν επιδιώκω. Γι' αυτό άλλωστε είναι και προσωπική ζωή» τόνισε στο TV Glam. «Θέλω να είμαι ό,τι θέλεις εσύ», λέει ένα τραγούδι του. Το έχει πει αυτό σε κάποια γυναίκα; «Το έχω γράψει για κάποια γυναίκα, οπότε το έχω πει κιόλας... Είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα που έχω ζήσει και δεν ντρέπομαι καθόλου γι'αυτό.» Γενικώς στις σχέσεις του με το άλλο φύλο είναι δοτικός; Γίνεται χαλί να τον πατήσουν; «Εξαρτάται πώς αισθάνομαι με τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου. Συνήθως όταν είμαι ερωτευμένος δεν υπολογίζω τίποτα. Έχω γίνει χαλί να με πατήσουν και δεν το μετανιώνω. Μέσα από τέτοιες καταστάσεις μαθαίνεις και ωριμάζεις...» Έχει ωριμάσει τόσο ώστε να κάνει ποτέ πρόταση γάμου; «Θα παντρευόμουν μόνο για να δημιουργήσω οικογένεια. Μακάρι να ζήσω κάτι τέτοιο γιατί αυτό θα ήταν και η ολοκλήρωση μου ως άνθρωπος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.