Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Πετρέλης: «Θυμώνω με τον εαυτό μου, όταν έχω καταλάβει ότι...»

Ο Θάνος Πετρέλης έχει χρεώσει λάθη στον εαυτό του; Κάποια συνεργασία που ίσως να μην έπρεπε να γί­νει;
«Εκεί που θυμώνω με τον εαυτό μου είναι όταν έχω καταλάβει ότι κάτι δεν θα πάει καλά και παρ' όλα αυτά προχωράω. Υπάρχουν στιγμές που έχω προχω­ρήσει κόντρα σε αυτό που μου λέει το ένστικτο μου, και δεν ήταν καλό το αποτέλεσμα. Είμαι Ζυγός κι έχω την τάση να προσπαθώ στις αποφάσεις μου να παίρ­νω τα υπέρ και τα κατά και να δω προς τα πού γέρνει η ζυγαριά. Πολλές φορές μπορεί η ζυγαριά να γέρνει στα υπέρ, αλλά τελικά να έπρεπε να ακολουθήσω το ένστικτο μου, που είναι η πρώτη σκέψη» λέει στο περιοδικό Λοιπόν.
Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και στα προσω­πικά του ή υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση σε ό,τι αφορά την οικογένεια του; Τις αποφάσεις του σπιτιού ποιος τις παίρνει; «Όχι, εκεί το πράγματα είναι διαφορετικά, είναι άλλο το θέμα καριέρα και άλλο το θέμα οικογένεια. Είναι δύο οι άνθρωποι, πόσο μάλλον όταν έχεις παιδιά, που κάνουν κουμάντο. Τα πράγματα πρέπει να εί­ναι μοιρασμένα. Αυτό προσπαθώ να το τηρώ. Για να σου πω την αλήθεια, μπορεί να μην είναι 50-50, αλλά 51-49» τονίζει ο τραγουδιστής



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.