Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Έλλη Κοκκίνου: «Προσπαθούσα να είμαι αρεστή σε όλους»

Γιατί κρατά αποστάσεις τον τελευταίο καιρό από τους δημοσιογράφους η Έλλη Κοκκίνου;
«Ναι από κάποιους, όχι όλους. Πολλές φορές πια με καλούν σε εκπομπές και λέω «όχι ευχαριστώ». Ξέρω ότι αν πάω ή θα τσακωθώ ή θα φύγω- και αυτό γιατί έχει δημιουργηθεί  ένα μοτίβο ερωτήσεων σε συγκεκριμένο θέμα που κουράζει και τον κόσμο και εμένα να τις απαντώ, ενώ δεν έχουν ενδιαφέρον παρά μόνο κουτσομπολίστικη διάθεση. Εκείνη την ώρα για να μην φανώ αγενής απαντώ λίγο ψυχρά. Πάντα σέβομαι όποιον βρίσκεται απέναντί μου και έτσι απαιτώ να με σέβεται και ο άλλος όταν με φιλοξενεί στην εκπομπή του» τόνισε στο ΕΓΩ. Έχει τάσεις καθωσπρεπισμού; «Κάποια εποχή προσπαθούσα να είμαι αρεστή σε όλους. Και δεν εννοώ ότι προσποιούμουν. Απλά δεν ήθελα να κάνω κάτι που ενδεχομένως θα ενοχλούσε ή θα προκαλούσε.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.