Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Μελίνα Ασλανίδου: «Υπάρχει μεγάλη αλλαγή στην αναγνωρισιμότητά μου»

Πόσο δύσκολο είναι να εκτίθεται στον κόσμο μέσω της TV και κατά πόσο είναι αντίθετο στον χαρακτήρα της;
«Στην αρχή είχα άγχος, αλλά σιγά-σιγά νομίζω πως λύνομαι. Από την άλλη, δεν έχω να κρύψω κάτι ως χαρακτήρας. Γενικά η τηλεόραση δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου, αλλά το είδα ως πρόκληση. Για να είμαι ειλικρινής, δεν βλέπω τηλεόραση, ούτε είχα παρακολουθήσει κάποιο talent show προηγουμένως. Η τηλεόραση στο σπίτι μου ανοίγει μόνο όταν έρχεται η μητέρα μου. Συνήθως ακούω μουσική στο σπίτι μου, πάντα υπάρχει μια μουσική ως background, πάντα κάτι παίζει…» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Είδε διαφορά στην αναγνωρισιμότητά της; «Υπάρχει μεγάλη αλλαγή. Μου φαίνεται λίγο περίεργο να είμαι τραγουδίστρια τόσα χρόνια, να έχω κάνει αγώνα για να καθιερωθώ σε αυτόν τον χώρο και ξαφνικά να με γνωρίζουν όλοι τώρα. Γίνεται διαφήμιση που δεν είχα φανταστεί ποτέ στη ζωή μου. Ήξερα ότι η τηλεόραση έχει μεγάλη δύναμη, αλλά τώρα τη βιώνω από πρώτο χέρι. Είσαι πιο αναγνωρίσιμος γιατί μπαίνεις στα σπίτια του κόσμου, όμως το σημαντικό για εμένα είναι να μπω όπως με μεγάλωσαν οι δικοί μου: με αρχές, αγάπη και αξίες. Γενικώς, πάντως, δεν αγχώνομαι.» Βλέποντας τα «TheVoice» του εξωτερικού κάποιος διαπιστώνει πως υπάρχει συχνά αντιπαράθεση ανάμεσα στους coaches για τους παίκτες. To ίδιο θα συμβεί και στο ελληνικό; «Υπάρχει μια υγιής κόντρα, με πολύ χιούμορ και σεβασμό του ενός coach για τον άλλον. Και είναι λογικό να υπάρχει αντιπαράθεση εφόσον προσπαθείς να πείσεις έναν παίκτη να έρθει στην ομάδα σου, οπότε πρέπει να τον δελεάσεις με κάτι. Το σίγουρο είναι ότι περνάμε καλά και αυτό φαίνεται στην οθόνη. Εχουμε γίνει μια παρέα.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.