Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Πάολα: «Είμαι πολύ ερωτευμένη και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς έρωτα»

Πολλοί έχουν σχολιάσει αρνητικά το γεγονός ότι στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε η Πάολα οδηγεί Bentley.
«Από μικρή οδηγούσα πολυτελή αυτοκίνητα. Ήμουν τυχερό παιδί γιατί οι γονείς μου είχαν φροντίσει να μη μου λείψει τίποτα. Όσο για την Bentley, δούλεψα, δεν την έκλεψα και την αγόρασα από φίλο μου σε καλή τιμή ελαφρώς μεταχειρισμένη. Οπότε δεν έχω τύψεις» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Είναι ερωτευμένη; «Είμαι πολύ ερωτευμένη και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς έρωτα.» Είναι ακραία στον έρωτα; «Ακραία και τον ζω στο κόκκινο.» Χει τσαλακωθεί για άντρα; «Μου έχει τύχει να τσαλακωθώ, αλλά αυτός είχε τσαλακωθεί περισσότερο. Το ζήσαμε μαζί.» Χει κλάψει για άντρα; «Δεν μου έχει τύχει να κλάψω γιατί ακόμα δεν μου έχει τύχει να με παρατήσει άντρας. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το χειρότερό μου. Είμαι ανασφαλής και θέλω να έχω τον άνθρωπό μου και να μου δίνει αγάπη. Αν με αφήσει, πιστεύω ότι τότε πραγματικά θα τσαλακωθώ. Αλλά κλαίω αν με μαλώσει.» Συγχωρεί την απιστία; « Στη ζωή έχω μάθει να μην είμαι απόλυτη, γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει. Αν η αγάπη που έχεις για τον σύντροφό σου είναι μεγάλη, μπορεί να κάνεις και πίσω.» Πόσο έχει αλλάξει μεγαλώνοντας; «Πιτσιρίκα ήμουν αλάνι, ζόρικη και  τυραννούσα τους άντρες. Μεγαλώνοντας έγινα πιο ήσυχη και τους τυραννώ πιο ευγενικά. (γέλια)» Αν προέκυπτε ένα παιδί, θα το κρατούσε; «Με το καλό και ένα και δύο παιδιά. Πιο μικρή, η Παολίνα δεν ήθελε άλλο παιδί, ήθελε την αποκλειστικότητα. Τώρα μου λέει: «Μαμά, αν θέλεις κάνε μου ένα αδελφάκι». Οπότε, αν προκύψει ένα παιδί, θα το κρατήσω. Και, από την άλλη, δεν είναι πρόβλημα για τη δουλειά γιατί μέχρι 6 μηνών μπορώ να δουλεύω. Όταν ήμουν έγκυος στην Παολίνα δούλευα μέχρι 9 μηνών. Είχα πάρει 3,5 κιλά, τη γέννησα 3 κιλά και ήμουν μόλις 17 ετών.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.