Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Δάκης: «Θα προτιμούσα με την γυναίκα μου να έχουμε χωριστά κρεβάτια»

Για την σχέση του με την Μαργαρίτα Μπρόγιερ αλλά και πόσο εύκολο του είναι να συμβιώνει, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Δάκης.
«Ήμουν πάντα μοναχικός. Αν είχα παντρευτεί θα προτιμούσα με την γυναίκα μου να έχουμε χωριστά κρεβάτια. Όσο ερωτευμένος κι αν υπήρξα στη ζωή μου, δεν μπόρεσα ποτέ να μοιραστώ το κρεβάτι μου», εξομολογείται στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει μιλώντας για την σχέση του με την Μαργαρίτα Μπρόγιερ. «Ήμασταν μαζί πέντε χρόνια. Ήταν πολύ ήρεμη κα αρμονική η σχέση για αυτό και μετά μείναμε φίλοι», λέει ενώ αποκαλύπτει πως πριν από 30 χρόνια η τότε σύντροφος του, είχε μείνει έγκυος. Δεν το μετάνιωσα. Τρομάζω βλέποντας τώρα πια τους κινδύνους που υπάρχουν», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.