Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Μελίνα Ασλανίδου: «Η συμμετοχή μου στο σόου ως coach με βγάζει από τον μικρόκοσμό μου»

Πώς αποφάσισε να συμμετάσχει η Μελίνα Ασλανίδου στο «The Voice»;
«Όταν μου έκανε την πρόταση ο Γιάννης Λάτσιος, η πρώτη μου αντίδραση ήταν αρνητική γιατί δεν είχα καμία επαφή με την τηλεόραση μέχρι εκείνη τη στιγμή. Υπήρχε ένα ελκυστικό σημείο και αυτό ήταν το γεγονός ότι το «The Voice» αφορά αποκλειστικά και μόνο στη φωνή. Αυτό ήταν και το γεγονός που τελικά με έκανε να απαντήσω θετικά. Η συμμετοχή μου στο σόου ως coach με βγάζει από τον μικρόκοσμό μου και με κάνει να ασχοληθώ με ανθρώπους που αγαπούν τη μουσική και το τραγούδι και έχουν όνειρο να τα υπηρετήσουν. Ακόμη, θέλω να τους μεταφέρω τις γνώσεις μου από τον καλλιτεχνικό χώρο, όπως εγώ έζησα και έμαθα με πολλή δουλειά, ξενύχτια, υποχωρήσεις...» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Τι διαφορετικό έχει το «The Voice» σε σχέση με τα άλλα μουσικά talent shows; «Το «The Voice» δεν έχει καμία σχέση με ριάλιτι, δεν είναι «κίτρινο» και αυτό είναι κάτι που επιθυμούν όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό. Δεν είναι τυχαίο ότι στο πρώτο μέρος των γυρισμάτων δεν βλέπουμε τον καλλιτέχνη και επικεντρωνόμαστε στη φωνή και όχι στην εμφάνιση. Είναι μια ευκαιρία για όλους εμάς τους coaches να μεταδώσουμε ο καθένας στα παιδιά της ομάδας του τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας καθοδηγώντας τα. Το «The Voice» είναι το Νο 1 μουσικό σόου παγκοσμίως που παραμένει επικεντρωμένο στη φωνή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.