Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Αντώνης Ρέμος: «Τα λάθη μου μάθανε πολλά»


Ο Αντώνης Ρέμος έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του.
Ωστόσο έχει κάνει αρκετά λάθη και κατά καιρούς τα έχει παραδεχτεί. «Νομίζω πως τόσα χρόνια έχω φερθεί έντιμα στο κοινό μου. Έχω εισπράξει πραγματικά πολλή αγάπη και στήριξη από το κοινό και μάλιστα ανιδιοτελώς, σε αντίθεση με ανθρώπους που έχω θεωρήσει στενούς φίλους και στα δύσκολα μπορεί να εξαφανίστηκαν. Τα λάθη μου μάθανε πολλά, νιώθω μια πολύ ωραία διαύγεια τώρα, μια νέα διάθεση να ξαναδώ τη ζωή αλλιώς», δήλωσε στο tvζάπινγκ και συνέχισε: «Έχει και ο κόσμος τα προβλήματά του κι εμείς που κάνουμε αυτή τη δουλειά καθημερινά το βλέπουμε».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.