Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Μελίνα Ασλανίδου: «Είναι στα όνειρά μου ένας γάμος και ένα παιδί»

Εχει ζήσει τον μεγάλο έρωτα; Εχει πονέσει, έχει κλάψει;
«Εχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές, έχω αγαπηθεί και έχω αγαπήσει βαθιά και αληθινά. Ποιος άνθρωπος που έχει ερωτευτεί δεν έχει κλάψει και δεν έχει πονέσει; Δεν ζει ένας άνθρωπος αν δεν βιώσει πόνο, όπως μου είπε τις προάλλες ένας εξαιρετικός φίλος και μοναδικός καλλιτέχνης» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Τι αναζητά σε έναν σύντροφο; «Κατανόηση, ηρεμία, γαλήνη, σεβασμό, κοινούς στόχους και όνειρα.» Την φλερτάρουν οι άντρες; « Φυσικά.» Σκέφτεται τον γάμο και τα παιδιά; «Εχω αρχίσει να το σκέφτομαι. Η οικογένεια και τα παιδιά είναι ολοκλήρωση για τον άνθρωπο. Είναι στα όνειρά μου ένας γάμος και ένα παιδί. Είναι ωραίο να ανοίγεις την πόρτα σου και να σε υποδέχεται ένα γεμάτο σπίτι.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.