Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Έλλη Κοκκίνου: «Δεν ξέρω αν σε δέκα χρόνια θα θέλω να είμαι στο χώρο του τραγουδιού»

Η Έλλη Κοκκίνου σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν πιστεύει ότι σε δέκα χρόνια θα συνεχίσει να βρίσκεται στη πρώτη γραμμή και θα απασχολεί την επικαιρότητα.
«Δεν έχω ιδέα! Δεν ξέρω τι θα κάνω σε δέκα χρόνια, πώς θα είμαι... Δεν ξέρω αν θα θέλω καν να είμαι σε αυτόν τον χώρο πια, έτσι όπως έχει γίνει, δεν ξέρω αν θα θέλω να είμαι κομμάτι του και να τραγουδάω. Η μουσική και το τραγούδι είναι η ζωή μου, αλλά άλλο αυτό κι άλλο ο χώρος μας. Δεν ξέρω αν θα θέλω να είμαι σε αυτή τη δουλειά. Μπορεί να έχω σταματήσει. Απογοητεύτηκα από αυτό που έγινε με το σχήμα, που κατέβηκε αμέσως, και επηρεάστηκα. Τώρα, σου απαντάω έτσι. Το καλοκαίρι, όμως, μπορεί να σου πω κάτι άλλο και να σου απαντήσω πιο αισιόδοξα», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.