Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ζαζόπουλος: Τι αποκάλυψε για το διαζύγιό του, τον δεύτερο γάμο και το τρίτο παιδί

Ο Αλέκος Ζαζόπουλος είναι από τους ανθρώπους που δεν μιλάνε για την προσωπική τους ζωή.
Αυτή την φορά, όμως, ο τραγουδιστής μίλησε για το διαζύγιό του, τον ερχομό του νέου μέλους της οικογένειάς του και τον δεύτερο γάμο του. Ο τραγουδιστής πήρε το διαζύγιο στα χέρια του και ετοιμάζεται ν’ ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας για άλλη μια φορά, αφού η σύντροφός του περιμένει το πρώτο τους παιδί. «Είμαι σε πολύ καλή φάση. Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα στην ζωή μου. Έχω χωρίσει με την σύζυγο μου, αλλά έχουμε πολύ καλή σχέση. Τα παιδιά μου, οι δυο μου κόρες είναι η πρώτη μου προτεραιότητα. Τα παιδιά μου θα δουν το πατέρα τους κάθε μέρα ότι και αν γίνει. Και πολύ περισσότερο τώρα που υπήρξε το διαζύγιο με την μητέρα τους. Και δεν το κάνω γιατί πρέπει αλλά γιατί είναι ανάγκη ζωής. Δεν μπορώ με τίποτα να φανταστώ ότι δεν θα είμαι κοντά στα παιδιά μου», εξήγησε στον ραδιοφωνικό σταθμό divastarκαι συνέχισε: «Η Μαρία είναι μια καταπληκτική κοπέλα, είμαι πολύ ευτυχισμένος μαζί της και της αξίζει κάθε ευτυχία ειδικά τώρα που περνάει μια δύσκολη ψυχολογική φάση μετά τον θάνατο του πατέρα της. Αντλώ δύναμη, να δείχνω ότι όλα πάνε καλά και η ζωή συνεχίζεται για να κάνω ευτυχισμένο τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου και να πατήσει ξανά στα πόδια του… Δεν σου κρύβω  ότι θέλω έναν γιο για να συνεχιστεί το όνομα. Κόρες έχω αλλά και στην τελική και κόρη να είναι το νέο μέλος να σου πω την αλήθεια δεν με πειράζει και πολύ. Φτάνει να είναι ένα γερό και δυνατό παιδί».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.