Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Χρήστος Δάντης: "Δεν έχω εισπράξει ρατσισμό από καλλιτέχνες"

Ο Χρήστος Δάντης έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό του.
Είναι από τους καλλιτέχνες που ασχολούνται με όλα τα είδη μουσικής. Μερικοί υποστηρίζουν ότι είναι ροκάς και κάποιοι άλλοι λαϊκός. Ωστόσο, ο ίδιος δείχνει να μην έχει κανένα πρόβλημα με τα όσα έχει ερμηνεύσει. "Φιλτράρω τα πάντα μέσα από τη ροκ. Για τους λαϊκούς είμαι ροκάς και για τους ροκάδες είμαι λαϊκός. Σου κρεμούν μια ταμπέλα από την οποία δεν μπορείς ν' απαλλαγείς εύκολα", εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε: " Οι μουσικοί είναι ανοιχτόμυαλοι. Οι άνθρωποι αυτού του χώρου αναγνωρίζουν ποιος κάνει τη δουλειά του με καλές προθέσεις και ποιος έχει ικανότητες και του συμπεριφέρονται αναλόγως. Ποτέ δεν έχω εισπράξει ρατσισμό από καλλιτέχνες".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.