Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ησαΐας Ματιάμπα: Η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν

Ο Ησαΐας Ματιάμπα δεν μιλάει ποτέ για την προσωπική του ζωή.
«Δεν έχει κανένα νόημα» λέει. Το να έχει μια σχέση με μια άγνωστη κοπέλα δεν αφορά κανέναν. Όταν, όμως, έχει υπάρξει ζευγάρι με την Τάμτα και την Αθηνά Οικονομάκου, που είναι γνωστά πρόσωπα, αυτό δίνει τροφή στα mediaκαι στους paparazzi. «Ο καθένας μπορεί να ρωτάει ό,τι θέλει. Το θέμα είναι τι απαντάω εγώ. Από τη στιγμή που έχω αποφασίσει ότι η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν, είτε είμαι με γνωστή γυναίκα είτε όχι, δεν πρόκειται να πω τίποτα. Δεν έχει τύχει καμία στιγμή στη ζωή μου να πει σύντροφος μου δημόσια ότι είμαστε μαζί. Επίσης, δεν υπάρχουν φωτογραφίες που να με δείχνουν να φιλιέμαι με κάποια κοπέλα. Συνεπώς όλα είναι εικασίες και φήμες» τόνισε στο People.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.