Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

O Αντώνης Ρέμος «κατακεραυνώνει» όσους αποκαλούν «ξεφτίλα» τα talent shows

Ο Αντώνης Ρέμος απάντησε σε όσους κρίνουν άσχημα τα talent shows.
«Πάντα υπήρχαν οι ευκαιρίες. Τότε ήταν μια πολύ όμορφη εκπομπή στην τηλεόραση. Το "Να η ευκαιρία". Βγήκανε πάρα πολλά ταλέντα. Μην ξεχνάμε πως ο Θέμης ο Αδαμαντίδης, αυτή η τεράστια φωνή, βγήκε από εκεί. Έτσι λοιπόν έγραψα ένα γράμμα το οποίο δεν έστειλα ποτέ. Δεν είχα το σθένος. Φοβόμουν πως είναι κάτι τόσο μεγάλο και σημαντικό να πας σε έναν διαγωνισμό στην τηλεόραση. Δεν πίστεψα ποτέ στον εαυτό μου και ότι θα έφτανα στο σημείο να τραγουδήσω μπροστά σε κόσμο και κριτές. Έτσι αρκέστηκα και μόνο στην ιδέα ότι θα μπορούσα κι εγώ να συμμετέχω στο "Να η Ευκαιρία". Αυτή είναι η απάντηση σε κάποιους κακοπροαίρετους συναδέλφους μου, που θα θέλανε να το παίξουν ότι τα talent shows είναι ξεφτίλα. Βέβαια μετά προέκυψαν πολλές ευκαιρίες στη ζωή μου, γιατί τις δημιουργούσα εγώ» είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής μέσα από το The Voice.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.