Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Μετά την Στικούδη και ο Βρεττός με sex tape!

Με άνεση και χωρίς να "μασά" τα λόγια του ο Ηλίας Βρεττός αποκάλυψε σε συνέντευξη του πως έχει γυρίσει sex tape.
"Ναι, έχω κάνει. Ειδικά για έναν άντρα θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου περίεργο να βιντεοσκοπήσει για προσωπικούς του λόγους κάποια ερωτική του περίπτυξη. Οι εννέα στους δέκα φίλοι μου το έχουν κάνει», αποκαλύπτει στο περιοδικό OK. Όσο για το αν φοβήθηκε, όταν χώρισε με την συγκεκριμένη γυναίκα, μήπως το βγάλει στην δημοσιότητα είπε: « Φρόντισα να έχω εγώ τα ντοκουμέντα, οπότε αυτό που έχει συμβεί είναι να μου έχει ζητήσει εκείνη να τα καταστρέψω. Αλλά όταν αποφασίζει κάποιος να κάνει κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι έχει εμπιστοσύνη στον σύντροφο του. Ακόμη και αν είχε στη διάθεση της το υλικό, δεν νομίζω ότι θα το δημοσιοποιούσε», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.