Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Διονύσης Τσακνής: «Όταν ήμουν μικρός το όνειρό μου έφτανε μέχρι την Ελβετία για να σπουδάσω Ψυχιατρική»

Τα παιδικά του όνειρα αποκαλύπτει σε συνέντευξή του ο Διονύσης Τσακνής.
Ερωτώμενος όταν ήταν μικρός μέχρι πού έφτανε το όνειρό του για το μέλλον ο ίδιος απαντά στη real: «Μέχρι την Ελβετία για να σπουδάσω Ψυχιατρική. Αλλά όταν πέρασα στο πανεπιστήμιο, στα οικονομικά, αποφάσισα να παραμείνω εδώ. Ό,τι ξεκινάω στη ζωή μου, το τελειώνω. Δεν θέλω να αφήνω κάτι ημιτελές. Τέλειωσα και το πανεπιστήμιο και τα ωδεία».
Τι ελπίζατε ότι θα σας προσφέρει η μουσική και το τραγούδι;
«Το ταξίδι που μου έχει προσφέρει μέχρι σήμερα. Δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ η μουσική. Μέχρι σήμερα που έχω κλείσει τα 59 μου χρόνια, εξακολουθώ να μελετώ μουσική και τεχνική της ενορχήστρωσης. Η ενασχόλησή μου με τη μουσική με κάνει πλουσιότερο, γιατί μαθαίνω ακόμα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.