Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Πίτσα Παπαδοπούλου: «Με τη σιγουριά της, τάχα μου, σπουδαίας τραγουδίστριας επαναπαύτηκα»

Είναι το ίδιο γεμάτη η προσωπική ζωή της Πίτσας Παπαδοπούλου όπως η επαγγελματική;

«Έχω ένα παλικάρι 30 χρόνων. Από αυτόν περιμένω τις επιτυχίες μου πια. Με το καλό να βρει μια καλή κοπέλα να παντρευτεί και να μου κάνουν ένα εγγονάκι» τόνισε στο Λοιπόν.

-Πώς τον λένε το γιο σας;

«Τον λένε Μάριο. Είναι βαφτισμένος στην Παναγία της Τήνου.

-Αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα και κάνατε τάμα;

«Ναι. Όταν γεννήθηκε, ήτανε για 12 μέρες άρρωστος, τον έταξα στην Παναγία, πήγαμε στην Τήνο και, δόξα τω θεώ, έγινε καλά.»

-Γάμος... διαζύγιο...

«Όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο.»

-Πληγωθήκατε πολύ;

«Όχι. Ό,τι έπαθα το έπαθα γιατί ήθελα να το πάθω. Γιατί ο καθένας μας είναι άξιος της μοίρας του. Κακές επιλογές είναι όλα αυτά... Κοίταξε, αγάπη 'μου, όπως όλοι οι άνθρωποι κάνουν τα λάθη και τα σωστά, έτσι κι εγώ. Δεν υπάρχει κάτι που εγώ να το έκανα διαφορετικά.

-Κάνατε περισσότερα λάθη στον έρωτα ή στη δουλειά σας;

«Νομίζω παντού, και μεγάλα λάθη. Ήμουνα βολεμένη και δεν χρειάστηκε να πολεμήσω...Έπρεπε να πολεμήσω όμως... Αλλά με τη σιγουριά της, τάχα μου, σπουδαίας τραγουδίστριας επαναπαύτηκα.»



Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/307350/pitsa-papadopoyloy-me-ti-sigoyria-tis-taha-moy-spoydaias-tragoydistrias-epanapaytika#ixzz2vb1fAHVb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.