Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Μπάσης: «Έχω αρχίσει ν’ απελπίζομαι»

Ο Δημήτρης Μπάσης προσπαθεί να διατηρεί την ψυχραιμία του για τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά δεν τα καταφέρνει.
«Με αγχώνει η όλη κατάσταση, το ότι έχουν υποθηκεύσει το μέλλον των παιδιών μας, με στεναχωρεί που ο κόσμος γύρω μου υποφέρει, και εννοώ τους φίλους μου, τους συγγενείς μου... Σε αυτή την κοινωνία θα βγουν σε λίγο τα παιδιά μου και με αγχώνει πραγματικά τι εφόδια θα τους δώσω. Έχουμε γίνει μια κοινωνία που ο ένας προσπαθεί να φάει τον άλλο, που αυτός που απολύεται από τη δουλειά του μισεί αυτόν που έχει δουλειά. Το κοινωνικό περιβάλλον γίνεται όλο και πιο δύσκολο», εξήγησε στο Λοιπόν ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος, αλλά έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Δεν βγαίνει από το τούνελ και το περιβόητο φως που περιμένεις δεν το βλέπεις. Αρχίζει σιγά- σιγά και με επηρεάζει αρνητικά αυτό το πράγμα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.