Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σωκράτης Μάλαμας: «Νιώθω έντονη την απουσία των φίλων μου, του Νίκου Παπάζογλου και του 'Αλκη Αλκαίου»

Ποιοι από τους δημιουργούς που «έφυγαν» του λείπουν από τη μουσική;
«Νιώθω έντονη την απουσία των φίλων μου, του Νίκου Παπάζογλου και του 'Αλκη Αλκαίου. Οι παλιότεροι, οι οποίοι άφησαν μια τεράστια κληρονομιά πίσω τους, δεν μου λείπουν γιατί το έργο τους είναι δυνατό και αποτελεί παρακαταθήκη και έτσι νιώθουμε σαν να είναι παρόντες», λέει ο Σωκράτης Μάλαμας στο περιοδικό Εγώ ενώ μιλά και για την συνεργασία του με την Ελένη Βιτάλη. «Η Ελένη Βιτάλη είναι ένα μικρό κορίτσι, ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος. Ηρθε με χαρά και ηχογραφήσαμε το τραγούδι. Όταν της είπα «έλα στην παρουσίαση», μου απάντησε «αφού, αγόρι μου, εγώ κοιμάμαι στις 10-11 το πρωί, πώς να ξυπνήσω στη μία για να έρθω στη συνέντευξη Τύπου και την παρουσίαση. Δεν γίνεται».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.