Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Γιώργος Μαργαρίτης: "Ακόμη αντιμετωπίζω πισώπλατα μαχαιρώματα"

Αντιμετώπισε αχαριστία και πισώπλατα μαχαιρώματα ο Γιώργος Μαργαρίτης;
«Ακόμα αντιμετωπίζω. Όταν τα αντιλαμβάνομαι, τα μαθαίνω, τα βλέπω, τα ξεπερνάω τάκα-τάκα. Λέω ότι είναι το επάγγελμα τέτοιο», λέει στο περιοδικό Λοιπόν και συμπληρώνει: «Όταν ήμουν μικρός, γύρω στα 25, που τραγουδούσα κάπου μαζί με μια φίρμα τραγουδιστή, επειδή είχα μεγάλη επιτυχία τότε πριν κάνω δισκογραφία, μου είπε: «Γιώργο, ξέρεις τι τους κάνω αυτούς που παίρνουν το γάλα των παιδιών μου; Τους δίνω μια και πάνε από εκεί που ήρθαν». Με έδιωξε από τη δουλειά. Εγώ τον χειροκρότησα, έφυγα. Είναι μέσα στο επάγγελμα. Είναι βρώμικο το επάγγελμα, όχι μόνο αυτό, όλα τα επαγγέλματα έχουν βρωμίσει. Δεν είναι τώρα αυτά, και τότε έτσι ήταν, αλλά με διαφορετικούς τρόπους. Όταν έγινα γνωστός ήρθε, με είδε και μου είπε: «Εγώ σε πίστεψα πρώτος». Κοίτα τώρα πώς είναι τα πράγματα. Αυτός με πίστεψε πρώτος, που μου έδωσε μια και πήγα από εκεί που ήρθα. Δεν κράτησα κακία», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.