Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Αποχώρησε η Ρένα Κουμιώτη από την παράσταση «Ξημερώνει Κυριακή»! Τι λέει η ίδια

Η Ρένα Κουμιώτη αποχώρησε από την παράσταση «Ξημερώνει Κυριακή»!
Η ίδια η τραγουδίστρια προέβη σε ανακοίνωση για την αποχώρησή της!
Η ανακοίνωση της Ρένας Κουμιώτη
Δυστυχώς, στην παράσταση 'Ξημερώνει Κυριακή' την οποία με πολλή χαρά και νοσταλγία εγώ προκάλεσα να γίνει, δεν θα συμμετέχω.
Όχι, επειδή είμαι αδιάθετη ή κουράστηκα. Είμαι παλιάς κοπής καλλιτέχνης, σέβομαι τους συνεργάτες μου, το Μίμη Πλέσσα και το Λευτέρη Παπαδόπουλο κατ' αρχήν, αλλά και όλους τους υπόλοιπους συντελεστές: συγγραφείς και ηθοποιούς που συμμετέχουν και το κοινό που με εμπιστεύεται τα τελευταία 45 χρόνια, που ακόμα και άρρωστη θα συμμετείχα.
Όμως είμαι μια χαρά. Αναζητείστε την αιτία της αποχώρησής μου σε αυτούς που με παρουσιάζουν ως αδιάθετη ή κουρασμένη.
Εύχομαι στο έργο «Ξημερώνει Κυριακή» να έχει καλή συνέχεια.
Ελπίζω άμεσα να βγάλουν το όνομά μου από την ταμπέλα και τις αφίσες της παράστασης, που άθελά τους ξέχασαν και μπορεί αυτό να παραπλανήσει τον κόσμο.
Εύχομαι να βρεθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε.
ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ

Η ανακοίνωση της παραγωγής: «Η Ρένα Κουμιώτη, για προσωπικούς της λόγους, αποχώρησε από την παράσταση "ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ".
Οι παραστάσεις συνεχίζουν κανονικά, με μεγάλη επιτυχία στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.
Τα τραγούδια της παράστασης ερμηνεύουν, ο μοναδικός Δημήτρης Μπάσης και η νέα εξαιρετική φωνή, Δήμητρα Σταθοπούλου.

Με εκτίμηση,
Η παραγωγή του "ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ"»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.