Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Κώστας Καραφώτης: «Δεν είμαι έτοιμος για δεσμεύσεις και γάμους»

Ο Κώστας Καραφώτης απάντησε στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας με την σύντροφό του.
«Μου είπαν ότι γράφτηκε πως παντρεύομαι. Όμως, μάλλον έπεσε έξω η πρόγνωση... Πάντως, ούτε πρόταση γάμου έκανα, ούτε δαχτυλίδι έδωσα, ούτε νομίζω ότι είμαι έτοιμος για δεσμεύσεις και γάμους. Ακόμα κι αν αύριο βρω τη γυναίκα της ζωής μου, θα συνεχίσω να πιστεύω ότι δεν είμαι έτοιμος ακόμη να κάνω οικογένεια. Σε κάθε περίπτωση, είμαι ήρεμος και μόνος μου εδώ και αρκετό καιρό», δήλωσε στο περιοδικό «People».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.