Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Τραγουδιστής ξεσπά για τον Λιβιεράτο: «Δεν υπάρχει κανείς να του σταθεί;»

Είναι ένας γνωστός τραγουδιστής, ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με τον Λάμπη Λιβιεράτο.
Βλέποντας τις δυσκολίες που περνά ξέσπασε. «Δεν μπορεί να τον βοηθήσει κάποιος από όλους αυτούς τους μεγάλους; Το παιδί περνά δύσκολες στιγμές. Δεν υπάρχει κανείς να του σταθεί; Πού είναι το «μεγαλείο» τους;», δήλωσε στο Εγώ ο Τριαντάφυλλος και συνέχισε: «Του έχω προτείνει να έρθει μαζί μας. Ήταν η εποχή που είχε πρόβλημα. Θα το ήθελα πάρα πολύ. Εγώ πατώ στα πόδια μου. Έχω κότσια. Ο Λάμπης είναι ένας καλός τραγουδιστής και καλό παιδί. Θα έπρεπε όλοι οι φίλοι του από τα παλιά και όλοι οι επιχειρηματίες που κάποτε τους γέμιζε τα μαγαζιά και έβγαζαν λεφτά από εκείνον να τον βοηθήσουν»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.