Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Νίκος Βουρλιώτης: Ο Νότης και η Αριστερά

Τι ήταν αυτό που έκανε τον Νίκο Βουρλιώτη να πει το ναι και να συνεργαστεί με τον Νότη Σφακιανάκη;
«Θα έλεγα ο τρόπος κυρίως που βλέπω τα πράγματα πάντα στην ζωή μου. Έχω μάθει να διαχωρίζω τα πράγματα και ξέρω καλά ποιος είμαι και πού πηγαίνω. Έχω μάθει να συνυπάρχω με ανθρώπους άσχετα από τα χρώματα, τα κόμματα και τις ομάδες κρατώντας την ψυχή μου και το μυαλό μου στην θέση τους. Διαφωνώ ιδεολογικά και πολιτικά με τον Νότη αυτό όμως δεν με εμποδίζει να εκτιμώ την καλλιτεχνική του υπόσταση, την παρουσία του στην μουσική αλλά και τα τραγούδια του. Αυτός είναι ο λόγος που απάντησα θετικά στην πρόταση για συνεργασία» τόνισε στο FullLife. Είναι δηλωμένος Αριστερός, μετανιώνει που έχει εκφραστεί ελεύθερα; «Δεν μετανιώνω για τίποτα. Ανήκω όντως στην Αριστερά και αυτή είναι η πολιτική πεποίθησή μου. Είμαι πολύ συνειδητοποιημένος αλλά και ξεκάθαρος όλα αυτά τα χρόνια απέναντι στον εαυτό μου και στο κοινό. Κατά καιρούς δέχτηκα σκληρή κριτική και όχι μόνο για τις πολιτικές απόψεις μου. Κριτική ακόμα και για την αισθητική μου. (…) Γνωρίζω πολύ καλά ότι οι πιθανότητες αρνητικής κριτικής είναι πολλές και βρίσκονται πάντα απέναντι σε όποιον έχει άποψη».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.