Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Μύρωνας Στρατής: «Είμαι σε φάση πανικού»

Τρέχει να τα προλάβει όλα ο Μύρωνας Στρατής.
Ο τραγουδιστής είναι με μια βαλίτσα στο χέρι, αφού έχει ξεκινήσει περιοδεία με τον Ησαϊα Ματιάμπα. «Είμαι σε φάση πανικού. Έχουμε ξεκινήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και παράλληλα ετοιμάζω ένα, νέο τραγούδι. Τα τραγούδια μου δεν μιλάνε για μένα. Τραγουδώ μια ιστορία, ένα σενάριο που έχω σκεφτεί. Μπορεί ασυναίσθητα να έχω επηρεαστεί από δικά μου βιώματα, όμως γενικά δεν γράφω τραγούδια βγαλμένα μέσα από τη ζωή μου», εξήγησε στο hello και συνέχισε για τον στίχο που τον εκφράζει: «Νομίζω ο στίχος «Μα πάνω από όλα, θέλω να με θέλεις εσύ», γιατί είναι ωραίο να ζεις έντονα συναισθήματα με ανταπόκριση και να λες ανοιχτά αυτό που σκέφτεσαι.  Μου αρέσει ο ρομαντισμός και η γλυκύτητα γιατί όλοι το έχουμε ανάγκη στη ζωή μας. Σίγουρα όσο μεγαλώνουμε παραμελούμε αυτό το κομμάτι της ζωής μας και γινόμαστε πιο ρεαλιστές, ειδικά αυτή την περίοδο που η εποχή που ζούμε δεν μας αφήνει περιθώρια για ρομαντισμό. Πρέπει να, καταλάβουμε όμως ότι όλα γίνονται πιο όμορφα άμα βάλουμε το συναίσθημα στη ζωή μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.