Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Σωκράτης Μάλαμας: «Έχω περάσει κατάθλιψη για έναν μεγάλο έρωτα»

Έπειτα από αρκετά χρόνια ο Σωκράτης Μάλαμας επιστρέφει δισκογραφικά. Τι διαφορετικό έχει η νέα του δουλειά;
«Δεν υπάρχει τίποτα διαφορετικό. Είναι δεκατρία τραγούδια που «πατούν» πάνω σε ένα γνώριμο ήχο, ο οποίος με χαρακτηρίζει ως ψυχοσύνθεση περισσότερο. Δεν έκανα κανέναν πειραματισμό. Έγραψα ένα σύνολο τραγουδιών να μας κρατούν συντροφιά σε περίεργες αλλά και φυσιολογικές ώρες», λέει στο περιοδικό Εγώ ενώ αποκαλύπτει πως έχει περάσει κατάθλιψη από... έρωτα. «Έχω περάσει. Αλλά δεν τα λέω αυτά λεπτομερώς γιατί μου κάνει ανάκριση η γυναίκα μου για το ποια ήταν αυτή η ιστορία», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.