Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Πάνος Καλίδης: «Είμαι αντιστάρ! Δεν θέλω να ζω στη χλιδή»

Για την διαφορετική στάση που έχει επιλέξει να κρατά από άλλους συναδέλφους του και γιατί δηλώνει «αντιστάρ», μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Πάνος Καλίδης.
«Έχω επιλέξει διαφορετική πορεία από άλλους συναδέλφους μου. Δεν θέλω, τη λάμψη που έχουν κάποιοι τραγουδιστές, γιατί πολύ απλά δεν μου ταιριάζει. Δεν νομίζω ότι παριστάνουν τις βεντέτες. Έτσι είναι ο χαρακτήρας τους. Είναι σταρ, κρατούν μια απόσταση από τον κόσμο. Δεν σημαίνει βέβαια ότι αυτό που κάνουν είναι λάθος», λέει στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει: «Είμαι αντιστάρ. Δεν θέλω να ζω στη χλιδή. Μου αρέσει που και στην Αθήνα συνεχίζω να ζω όπως ακριβώς στο χωριό μου, στη Δράμα. Απλά, οικογενειακά".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.