Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Γιώργος Μαργαρίτης: «Αγάπησα πολύ και συνάντησα την αχαριστία»

Τα πιο βαθιά του συναισθήματα αποκαλύπτει ο Γιώργος Μαργαρίτης για όλες τις γυναίκες που γνώρισε και αγάπησε.
Στην ερώτηση αν πιστεύει πως οι γυναίκες είναι αχάριστες, ο αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής απαντά στη real: «Άμα δεν έχεις μέτρο στη γυναίκα, σίγουρα στην πορεία θα βασανιστείς και θα υποφέρεις.
Τι εννοείτε «μέτρο»; Να μην αγαπάς πολύ;
«Κι εκεί πρέπει να το προσέξεις. Κι εκεί με μέτρο... Γιατί εγώ αγάπησα πολύ και συνάντησα την αχαριστία».
Πείτε μου μια ακραία τρέλα που έχετε κάνει για χατίρι μιας γυναίκας.
«Μωρέ τι να 'χω κάνει, να πούμε; Τι να σου πω τώρα; Δεν έχω κάτι ακραίο να θυμηθώ... Δώρα και τέτοια δεν έκανα. Εγώ δεν ήξερα να παίρνω δώρα. Εγώ αυτό που έκανα –αν κάποτε έφερνα καμιά καλή ζαριά– πραγματική ζαριά γιατί τα 'ριχνα τα ζάρια τότε και αν κέρδιζα κάποια λεφτά, έδινα στη γυναίκα χρήματα να πάει να πάρει ό,τι ήθελε. Δεν ήξερα να κάνω δώρα. Και ποτέ δεν έμαθα... Σε γυναίκες, παιδιά και ανίψια, πάντοτε χρήματα έδινα. Τίποτε άλλο».
Σας έχουν πληγώσει πολλές φορές οι γυναίκες;
«Όχι, όχι. Ήμουν τυχερός. Γιατί εγώ έζησα πολλά χρόνια μαγκούφης. Καμιά τριανταριά χρόνια μαγκούφης. Οπότε καταλαβαίνεις... Περάσανε από τη ζωή μου και ωραίες κοπέλες και καλές καρδιές. Και πού και πού βλεπόμαστε ακόμα και τα λέμε. Ή από κοντά, εάν βρεθούμε κάπου τυχαία, ή από τα τηλέφωνα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.